قبسات

قبسات
سلام. اینجا را بلوطستانی در دل کوه های زاگرس تصور کنید؛ که هروقت از زمین و آدم هایش خسته می شوم به آن پناه می آورم ،کمی با خودم خلوت میکنم، راه می روم، با خودم حرف می رنم و به مسیری که پیش رو داریم فکر می کنم...
متولد ساحل رود قره سو؛ فعلا ساکن شورآب

اخوت یا برادری،مساله این است

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ب.ظ
  •  
  • هوالقَاضی

    از هفته پیش که رئیس‌جمهور محترم آن بیانیه ی انقلابی را صادر کردند تا همین الآن، من درحال تفکر و تعجب از محتوای بیانیه هستم!

    خصوصاً آنجا که فرموده بودند "با هیچکس عقد اخوت نبسته ام"
    راستش را بخواهید، این جمله عجیب مرا تحت تأثیر قرار داد و اصلاً از این رو به آن رو شدم!
    آنقدر که، همانگونه که گفتم، این یک هفته را کلاً مشغول تعجب کردن بودم!
    آخر فکرش را بکنید! برادرتان در دولت دستیار شما باشد و هرکار که دلش بخواهد بکند و هر نوع تخلفی که به عقل جن هم نمی رسد از او سر بزند و آن وقت شما بیانیه بدهید که "با هیچکس عقد اخوت نبسته اید" و تا آخر پای به نتیجه رسیدن پرونده ی ملیِ 'فیش گیت' هستید!

    به نظر شما جای تعجب ندارد؟! اینکه یکی یکی، متخلفین محترم که اتفاقاً حقوق های نجومی را حق خودشان و پدرشان می دانند و این را سهم شان از سفره انقلاب به حساب می آورند، برکنار می شوند، اما آن اصل کاری که از قضای روزگار و بخت بد برادرِ عزیز کرده ی رئیس‌جمهور هم هست، از جایش جُم هم نمی خورد و برعکس، دارد برای تخلفات صورت گرفته نسخه ی درمان هم می پیچد!

    یعنی واقعاً جای تعجب ندارد؟!

  •  

  •  

  •  

  • والسلام

    ۹۵/۴/۲۰


     

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی